Általános Szerződési Feltételek

Tanácsadó: Seminar Consulting Kft. (1139 Budapest, Lomb u. 31/B. Adószám: 13988962-2-41, Cégjegyzékszám: 01 09 904161). 

1. A szolgáltatás megnevezése:

Üzletviteli tanácsadás

8. Országos Cégvezetői Csúcskonferencia

2. A szolgáltatás helyszíne: 

A Park Inn by Radisson Budapest Hotel, (1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.). A szolgáltatás online is követhető.

3. A szolgáltatás időtartama: 

2020. október 13. (kedd) 9:00-18:30-ig

4. A Tanácsadó vállalja:
– A szolgáltatáshoz szükséges felszerelés biztosítását a helyszínen és a teljes online elérhetőséget.
– A szolgáltatás teljes körű lebonyolítását a fenti időpontban az Ügyfél számára.
– A szolgáltatás előtt néhány nappal e-mailben meghívó levelet küld a résztvevő(k)nek, melyben az online részvétel részletei és feltételei is szerepelnek.
– A szolgáltatási díj befizetése után számlát állít ki az Ügyfél számára.

5. Garanciális kérdések:
Amennyiben a résztvevő(k) elégedetlen(ek) a kapott szolgáltatással, akkor azt – a közösen megfogalmazott célok elérése érdekében – azonnal jelzi(k) a Tanácsadónak, hogy ő tudja korrigálni a helyzetet, és az elvárt szinten szolgáltatni az adott témakört.
Mindezt a jelen szerződés szellemében, és a szolgáltatás céljainak elérése érdekében teszik.
Amennyiben az Ügyfél elégedetlen a szolgáltatással, a szolgáltatás záró napját követő 5 napon belül írásban szabadon visszakérheti a tanácsadói díjat. A Tanácsadó ez esetben az Ügyfél által befizetett tanácsadói díj 100%-át fizeti vissza az
Ügyfélnek.
Amennyiben az Ügyfél visszakéri a tanácsadói díjat, és nem ad lehetőséget a Tanácsadónak a korrekcióra, akkor egyben vállalja, hogy a későbbiekben a Tanácsadótól szolgáltatásra nem jogosult.

6. Titoktartási kötelezettség:
A Tanácsadó az Ügyfél előzetes írásos beleegyezése nélkül nem közölhet semmilyen olyan információt, adatot vagy egyéb tényt harmadik személyekkel, amely a jelen szerződés kapcsán, a szolgáltatáson résztvevőkkel vagy az Ügyféllel kapcsolatban jutott a tudomására.

7. Az Ügyfél vállalja, hogy:
– Az egyeztetett időpontban a szolgáltatás résztvevői késés nélkül, pontosan megjelennek, és készen állnak a szolgáltatásra.
– Az elejétől a végéig, folyamatosan részt vesznek a szolgáltatáson.
– Amennyiben nem jelent meg az egyeztetett időpontban a szolgáltatáson, lehetősége van 7 napig visszanézni a szolgáltatást, ezután a befizetett szolgáltatási díjat elveszíti.
– Drogok, nyugtatók, altatók vagy alkohol hatása nélkül, kipihenten érkeznek a szolgáltatásra. A szolgáltatás napja alatt sem fogyasztják az előbb említett szereket.
– Elősegíti a Tanácsadó számára e szerződésbeli kötelezettségei megfelelő, magas szintű teljesítését, munkáját semmilyen formában nem akadályozza.
− Határidőre teljesíti a Tanácsadó szolgáltatási díjról szóló díjbekérő levelét.

8. Tanácsadói díj:
Az Ügyfél a tanácsadói díjaz egy összegben, átutalással vagy bankkártyás fizetéssel fizeti meg a Tanácsadó CIB Banknál vezetett, 10700457-45502501-51100005 számú számlájára. Ez feltétele a szolgáltatáson való részvételnek.

9. Halasztás:
Az Ügyfélnek nincs lehetősége a részvételt halasztani. Amennyiben az Ügyfél a szolgáltatás díját befizette, úgy a jelen szerződéstől nem állhat el, és azt nem mondhatja fel. Elállás vagy felmondás esetén a Tanácsadót a teljes szolgáltatói díj megilleti, vagyis azt a Tanácsadó megtartani jogosult. Ezekben az esetekben az Ügyfél a szolgáltatási díj visszakövetelésére semmilyen jogcímen nem jogosult. Az Ügyfél ezen nyilatkozata kifejezett joglemondó nyilatkozat. Az Ügyfél a jelen pontba foglalt rendelkezéseket kifejezetten elfogadja, tudomásul veszi és valamennyi jogkövetkezmény kifejezett tudatában saját és befolyásmentes akaratából, saját kockázatára írja alá jelen szerződést. 

10. A Tanácsadó által használt technológia eredete, jogvédelem:
A Tanácsadó által használt menedzsment rendszer forrása L. Ron Hubbard. A Tanácsadó jogosult használni a Hubbard Management System szerzői jogait és védjegyeit.
Így a Tanácsadó által oktatott anyagok szerzői jogvédelem alatt állnak. Ezért azok szemináriumi-, tanfolyami-, tréning-, oktatói-, vagy bármilyen jellegű továbbadása, a Tanácsadó előzetes és kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül nem engedélyezett, és
az ide vonatkozó jogszabályokba ütközik. Kivételt képez az e szerződésben Ügyfélként meghatározott cégen belüli továbbadás.
Ugyanezen okból kifolyólag tilos a tréningen hangfelvételt, videofelvételt vagy fényképfelvételt készíteni.

11. Egyéb rendelkezések:
A Tanácsadó az esetleges program-és helyszínváltoztatás jogát fenntartja.
A Felek esetleges vitás kérdéseiket békés úton, egymás kölcsönös tiszteletben tartásával rendezik. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy a felek a jogvitájuk eldöntésére kizárólagosan elfogadják a Budapesti Kereskedelmi- és Iparkamara mellett működő Választottbíróság kizárólagos hatáskörét és illetékességét azzal, hogy a választottbíróság a saját eljárási szabályai és a magyar anyagi jog szerint jár el. Választottbíró száma 1 fő, az eljárás nyelve a magyar. Ez kizárólagos választottbírósági kikötésnek minősül.

A Felek rögzítik, hogy jelen szerződéssel összefüggésben egymást írásban értesítik e-mail útján. A Felek elfogadják, hogy az e-mail is hivatalos írásbeli formának minősül. A Felek elfogadják, hogy e-mail útján történő közlésénél a nyugtaüzenet elmaradása esetén, az e-mail az elküldést követő nap 12:00 órakor joghatályosan kézbesítettnek minősül.
A jelen szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 2013. évi V. tv.) megfelelő rendelkezései az irányadók